TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

tirsdag 2. juni 2009

Ops, min feil.

Er en setning jeg må bruke litt for ofte.. Det er veldig lett for meg å si unnskyld når noen sier ao. Hehe, på en eller annen måte, tror jeg at det er min feil at de får vondt. :) Som det som oftest ikke er.!

Uansett. I morgen får jeg endelig bruke Iphonen! klokken 16:16 presis!:) Jeg gleder meg som en unge!! håper ikke jeg bruker altfor lang tid å venne meg til det. Men nå har vi iallefall en Bli-glad-dag, og det er kjempekos:) Vi gjør alt vi kan for å more oss, og det skal vi fortsette med ut skoleåret. Wuppie, sier bare jeg !!



Og jeg fikk en ring til bursdagen, av min kjæreste:) og jeg ble så utrolig glad :D <3>

Elsker deg kjære!<3

x-Yvonne-x <3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar