TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

torsdag 4. juni 2009

Jeg er ikke dum altså, jeg bare later som!

Idag har jeg brukt den nye telefonen min, og jeg er helt frelst!:P for å si det rart:P Jeg ELSKER DEN!!:D Den er rask på nett, grei å skrive med, ipod og ganske bra kamera, så jeg er 100% fornøyd:) utenom det at jeg brukte sånn en halv time på å finne ut hvordan jeg kunne slå av autoretting..:P men jeg ble vant til deT:)


I morgen er det endelig tid for grilling, og jeg gleder meg som en liten unge! Jeg skal spise meg proppfull av ostepølser!! Naaamm.. Så snart jeg får tid skal jeg skrive noe intresant, forresten:P Når jeg gidder;)


Legger ved noe jeg har skrevet i morgen, aka et dikt eller en novelle(har ikke bestemt meg enda:P) , og her er det nyeste bildet av meg-.-! ''Interesant'', ikke sant?




x-Yvonne-x<3

1 kommentar:

  1. Jeg synes bloggen din er ganske morsom og gøy å lese :D så jeg følger med på den jeg^^
    Håper du vil titte innom min;
    www.sofie-m.blogspot.com :D Fant den via Ina sin blogg :D hihi

    SvarSlett