TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

onsdag 17. juni 2009

Jeg ELSKER Junkfood.

Jeg elsker virkelig virkelig Junkfood. Vi så supersize me, og det eneste jeg klarte å tenke på var: Nam, jeg har lyst på Mcdonalds! Det er egentlig ganske morsomt, for jeg skulle veid et par hundre kilo ekstra, men jeg er heldig og har ganske så høy forbrenning. Jeg skal slutte å spise så mye, kansje følge Daniel sitt eksempel og begynne på diett?:) Hadde vært fint å ha en fin kropp i bikinisesongen.. -.- Slenger med et bilde som hvertfall gjør meg sulten(Selv om masse ting som ser ekkelt ut til og med gjør meg sulten -.-)

Kansje ikke SÅ junkfood, men nam. Mamma er VELDIG flink å lage spaghetti saus :D<3

x-Yvonne-x <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar