TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

tirsdag 23. juni 2009

Sommer <3

Idag var min sisste dag på skolen, før den LENGE etterlengtede sommerferien :) Jeg har bare vært bittelitt på skolen idag, så stakk jeg hjem. Det var trist å si hade til alle sammen, men jeg er fornøyd over et fint skoleår, og min beste innsats noen sinne. Jeg er stolt over meg selv, selv om jeg fikk TO 2-ere.. Det var litt trist, men resten var 4 og 5ere, så jeg er lykkelig, så kryss fingrene for at jeg kommer inn på os neste år også!:D

Idag oppdaget jeg alerede at jeg føler det er skikkelig sommer. For på veien hjem idag, plukket jeg søte små markjordbær, og deilige blåbær:) NAM. Pluss at det blir grilling siden det er sankthans i dag!:D Jeeeiii..

x-Yvonne-x <3

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket :)

    Jag är inte nöjd med min header men det ska fixas vid tillfälle.

    Ja, det är jätteskönt att gå upp tidigt ibland. Speciellt när man jobbar, känns som att man hinner med lite mer om man går upp tidigt.

    Man hinner njuta av kaffe och god frukost :)

    KRAM!

    SvarSlett
  2. kjøpt i Tyrkia :)
    svara alltid på andre sine blogga :p
    takk! :D

    SvarSlett