TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

fredag 12. juni 2009

Idag er jeg lykkelig.

Jeg er glad. Ingen eksamener på meg i år! Jeg føler meg heldig, men samtidig uheldig. For jeg fikk ikke være med gutten min idag. :/ Selvom det ikke er hans skyld, savner jeg ham så masse, selv om jeg så han seinest i går. Det er så utrolig deilig å være forelsket, så jeg tenkte jeg skulle fortelle hvordan jeg ble kjent med ham:) <3
Det begynte egentlig med ett søtt lite kompliment på nettby. Jeg ble sjarmert av denne søte gutten, og ga ham msn min. Så, sånn to uker seinere, tok jeg mot til meg, og spurte om ikke han turte å møte meg. Hjertet mitt hamret nesten ut av brystet mitt. Ansiktet hans rødmet på webcammen, og jeg klarte ikke annet enn å smile. Så møtte vi hverandre. Det var første gang i hele mitt liv jeg noen gang har blitt så oppover ørene forelsket. Jeg var så lykkelig over at jeg hadde funnet ham:) <3
Vi ble sammen den 21 Mai, 2008, og vi har vært sammen siden det. Vi vet alt om hverandre, på godt og vondt, og jeg elsker han virkelig av hele mitt hjerte:) <3
Oss to så lenge vi lever <3
x-Yvonne-x <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar