TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

mandag 8. juni 2009

Faen. Jeg var så nærme.

Og nå sitter jeg her og føler meg bare jævlig dum. Greit, jeg har ikke de dårligste karakterene, men jeg sitter å hører på de som klager over en 5-er, og selv sitter jeg med (muligens) to toere, fem firere og en femmer. Og jeg tviler på at jeg kommer inn på Os på barn og ungdom neste år. Jeg føler meg bare dum. Og det gikk dårligere enn jeg trodde. Faen, det suger å ikke være skoleflink altså. For hver gang jeg har hatt noe sånn, sier de: Det var NESTEN en sekser. NESTEN en femmer, osv. Faen! Pluss at det er en stor sjangs for at jeg kommer opp i Matte skriftlig i morgen.

Hvis jeg ikke kommer inn på os, kommer jeg til å grine. Jeg suger i Matte, jeg suger i naturfag, og jeg klarer bare ikke å være flink i det uansett hva jeg gjør! Jeg skjønner ikke hva som er galt med meg, siden jeg klarer det bare ikke. Mitt eneste håp er å komme opp i både Matte og Naturfag muntlig, og få 6-er på begge. I wish.

x-Yvonne.-x

3 kommentarer:

  1. Suger selv i naturfag og matte, har alltid hatt 2'er i begge fag... Men har vært så heldig at jeg alltid har komt inn på det jeg har søkt... Nå er jeg ko ferdig me skole, takk gud for det, hehe! Men lykke til vesla :) Mangen flotte bilder av deg og din kjære, dere passer sammen.

    SvarSlett
  2. Hehe, bra jeg ikke er den eneste!:) Jeg har ADRI fått høyere enn en 3er xD Så heldig du er:) Håper jeg også kommer inn:) Tusen takk, det var veldig snilt sagt av deg:) Koselig med kommentar:)

    SvarSlett
  3. kanskje litt sent å komentere :P men Yvonne, jeg og du har helt like karakterer i matte og naturfag, jeg er enig med deg at det er dumt når de andre griner over at de bare får 5`ere! jeg har gjennom hele ung-skolen følt meg dummere enn alle andre pga dette :O men du er ikke alene, det er dumt vi ikke begynner i samme klasse til neste år men vi får nå ha samfunnsfag sammen om du kommer inn på os=D det tror jeg du gjør! savner deg allerede :D Suss fra Vivian <3

    SvarSlett