TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

søndag 7. juni 2009

God natt!^^

Nå er klokken litt over tolv, og jeg har sagt god natt til Martin og alt, men jeg får bare ikke sove. Jeg HAATER dette, for jeg kommer til å gå å vimse rundt i morgen, og ikke skjønne bæret av noen ting:P Typisk, når det er så nærmt datoen vi får vite om vi kommer opp i Matteeksamen skriftelig. Pokker også. Jeg kommer til å drukne i tårene mine hvis jeg kommer opp:P

Men det er heldighvis ikke før tirsdag. Uansett. Jeg glemte å legge ut det jeg hadde skrevet. Men jeg fikk litt skrivesperre og ville ikke legge ut noe:P Uansett. Her kommer det!

Du lo,
Og pekte.
På magen min.
Du er feit,
Og jeg er tynn,
Skrek du.

Du skrattet,
Og pekte,
På ansiktet mitt.
Du er stygg,
Og jeg er pen,
Hoiet du.

Du kniste,
Bak min rygg,
Og snakket dritt om meg.
Jeg trodde vi var venner,
Så jeg sa ting tilbake til deg.
Jeg så du ble lei deg,
Men trodde det var greit,
Siden du gjorde det samme mot meg?

Man sier at ord sårer mer enn handling.
Men dine handlinger såret mest.
Dine pek,
Dine blikk.
Det kuttet meg opp innvendig.
Og jeg har bare en ting å si.

Unnskyld for at jeg er meg selv.

Det ble kansje litt emo, men dramatiske dikt bare veller fram i meg når fingrene mine treffer tastaturet!:S Hm. Uansett. Natta, nå skal jeg drikke en liter sjokkomelk, og prøve å tvinge øynene mine igjen.

Sweet dreams,
x-Yvonne-x <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar