TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

fredag 19. juni 2009

Et innlegg dedikert til Ina.

Idag, har jeg tenkt ganske masse. Og jeg kommer nok til savne klassen min til neste år, men en av de jeg aller mest håper det går bedre for, er Ina. Ina, jeg håper virkelig at du får all mulig hjelp du trenger, sånn at du kommer på rett spor igjen:) Du er alltid så smilende og glad, og jeg vet ikke om en eneste person som ikke blir glad av deg! Du er virkelig som Stine sier, En solstråle:) Hvis jeg skulle forklart deg med tre ord, hadde de tre ordene vært: Sterk. God, og et lyspunkt i manges hverdag:) Kansje du ikke kjenner meg særlig godt, men det gjør ingenting, for jeg ville skrive et innlegg bare til deg:)

Så lykke til videre, håper være veier krysses igjen. Du vil bli savnet av alle i klassen vår, det er fakta! Fortsett være sterk, ignorer all motgang, og jeg vet at du vil klare det.:)
Klem fra x-Yvonne-x <3

1 kommentar: