TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

onsdag 27. mai 2009

Lite kult å være Anonym.

Når jeg ser noen som kommenterer stygge ting på andre sine blogger, kjenner jeg at jeg blir sint. Spesielt hvis noen kommenterer ting ANONYMT. Jeg har lyst til å skrike. For det er UTROLIG pinglete å ikke tørre å skrive navnet sitt når du kommer med så stygge, og usammenhengende kommentarer til noen du mest sannsynlig ikke kjenner eller vet noe om engang! Og det syns jeg er skikkelig unødvendig gjort. Så vær så positiv som mulig, og hvis du ikke klarer å holde deg unna å skrive noe stygt, bør du virkelig ha BALLER nok til å skrive hvem du er. For du bør ha en god grunn for å slenge dritt til noen som du ikke kjenner.

1 kommentar:

  1. Sinnsjukt enig med deg..! Ka e liksom vitsen med å slange drit til noen som du ikkje kjenner og om noe som du ikkje har peiling på :P

    Gla i deg snuppo:] <3
    Klem Birte

    SvarSlett