TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

tirsdag 5. mai 2009

Jippi, Myggstikk!

Først og fremst vil jeg forklare tittelen til dette blogginnlegget. Jeg er veldig glad for at jeg har fått myggstikk, fordi det betyr at det er sommer!:D Eller vår da, men likevel!:D Og jeg vet egentlig ikke om det ER et myggstikk, men jeg håper det, på en måte.

I går holdt jeg faktisk på å dytte en gammel dame ut av veien. Hun stod midt i veien, så det ikke var noen mulighet for å komme forbi. OG jeg MÅTTE forbi, fordi bussen min stod rett bak henne, og skulle til å kjøre. Jeg spurte først pent om hun kunne flytte seg, men hun gadd ikke se på meg en gang. Så til slutt bare presset jeg meg forbi henne, og løp inn på bussen. Stakkars, hun må ha trodd jeg var gal!

Q:Har du noen gang nesten angrepet en gammel dame?:)

x-Yvonne-x<3

2 kommentarer:

  1. Jeey, myggstikk! :D

    Haha, huff. Stakkars gamle damen^^

    Jeg har aldri angrepet gamle dager. Men i går, skulle jeg ta russe-knuter med de på bilen, og vi skulle plukke opp folk på busstoppet å kjøre de liksom, sant... Så stoppet vi, og der satt en eldre mann, og vi skremte han visst. Han så driiitredd ut og klarte ikke å svare oss engang. Tror han var syk i tillegg, men huff! :P

    SvarSlett
  2. *ler* hehe:) Jeg vet.. -.- Men likevel:P det gikk ann å gå inn til siden xD For hvis jeg gjorde det, hadde jeg dyttet henne utfor fortauet, og det ville jeg jo ikke xD

    Haha, stakkars fyr:P hvertfall hvis han var syk:P

    SvarSlett