TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

søndag 26. april 2009

Hamburger og slitenhet.

Följ min blogg med bloglovin

Nå er det tidlig på morningen, og jeg er dødstrøtt. Jeg tror det er et undet hvis jeg overlever dagen xD Jeg er stappmett, fordi i går kveld trykte jeg i meg en cheeseburger med dobbel ost, og våknet i morges av at papiret kilte meg i ansiktet. Haha.:)

Nå skal jeg snart på skolen. Egentlig orker jeg ikke. Jeg har en trang til å si at jeg er syk. Sånn at jeg slipper prøven og alt. For jeg er så lei av skolen nå. Heldighvis er det ikke så lenge igjen av skoleåret. Håper jeg kommer inn på første valget mitt! Det er Vg2, Barn- og Ungdom på os vgs, der som jeg alerede går. :) Men det er ok med en annen skole også, bare jeg kommer inn på Bu. Uansett. Nå runder jeg av. Jeg må pakke tingene:)

Snakkes!
x-Yvonne-x <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar