TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

torsdag 2. april 2009

Nå er jeg lei. Cheer up, for fudge's sake!

Nå er jeg ganske lei av at alle rundt meg er sure hele tiden. Greit nok at alle har sine dårlige dager, eller jenter en dårlig uke, men nå er jeg lei. Det er ikke alle såklart, langt ifra, men alle bare kjefter å klager. Jeg kan fint innrømme at jeg klager endel selv, og dette er jo bare et klageinnlegg, men hallo, det er påskeferie etter i morgen, jo! Jeg for min del er overlykkelig, på tross på at jeg har vært syk og spydd, men jeg er så overlykkelig, for jeg får være hjemme, sove lenge, være med kjæresten, shoppe med mamma, og muligens til og med dra til Kr.Sand!!

Så spis godteri og bli glad, det er ikke lenge til påske. Så:

CHEER THE FUDGE UP, COMPLAINIRINOS! (For de som ikke skjønte det, var det sisste ordet en teit the simpsons vits. )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar