TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

onsdag 15. april 2009

Nå kan jeg si det.:)

Nå kan jeg fortelle det skumle som skal skje lørdag 25 April. Altså, hvis jeg tørr å gå da.

For å forklare hvorfor, er det rett og slett bare at vi snakket om x-Factor. Ja, x-Factor, det nye Idol, med lavere aldersgrense. Så bare sendte jeg en søknad, siden det var sisste påmeldingsdagen, og jeg følte meg ganske høy i hatten, men ble kritthvit i ansiktet når jeg den kvelden fikk en melding om at jeg var invitert til audition! Herregud så skummelt! JEg vet ikke om jeg skal gå på det da, men det tenker jeg heller på når det er nærmere den 25.

Uansett. Nå skal jeg stå opp og gå på skolen snart. Skal slenge inn et bilde i bloggen seinere, om jeg finner Mobil-Data ledningen:)


En trøtt meg i morges.
x-Yvonne-x <3

1 kommentar:

  1. Woow! Så gøy!! Du må jo med da, su er jo talentfull! Og når får du sjangsen til DET igjen liksom! Go for it! :D

    SvarSlett