TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

mandag 25. mai 2009

Oj, shit.

Jeg la plutselig merke til at det er en stund siden jeg blogget sisst. Mye har skjedd, nemlig! For det første, har jeg hatt bursdag, og blitt rik, og brukt pengene opp igjen. Det var sinnsykt gøy. Og jeg har ENDELIG fått meg en lenge etterlengtet Iphone, og selv om jeg ikke kan bruke den før 3 juli, grunnet bytting og overføring av abonemang, så elsker jeg den alerede. For jeg kan jo ta bilder og høre på musikk, men selve Simkortet er låst i noen dager.
Legger til et ekstremt morsomt bilde jeg fant.




Looking foward to it!


x-Yvonne-x <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar