TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

mandag 2. mars 2009

Yvonne + Martin + Ninjalek = Intresant?

Tittelen sier vel egentlig alt xD Jeg har vært i rart humør i hele dag, og var litt som jeg blir når jeg er øvertrøtt og full i sukker.:P Jeg bestemte meg helt uten videre at jeg og Martin skulle leke ninjaer på busstoppet! Og det var han helt med på. Jeg kom med masse skrikelyder og sånne kungfu-greier jeg har sett på tv, og han var helt med. Det må ha vært et veldig rart syn, for en gjeng med gutter begynte å tute og rope xD haha:P Og stakkars de som gikk forbi, det må ha sett ut som noe annet enn lek xD haha. Jaja:) blir gøy å se ham igjen om to dager ^^ <3

x-Yvonne-x <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar