TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

lørdag 28. februar 2009

En fin dag:) <3

Idag har jeg fått en skikkelig koselig dag:) <3 Jeg har vært med Martin i hele dag, og jeg er så overlykkelig for at han er hos meg:) <3 Han varmer virkelig hjertet mitt til det ytterste<3

Egentlig har vi ikke gjort noe særlig idag:) bare lagt å slappet av i hele dag:) Det er gøy å være med venner og, men det er liksom helt spesielt når det bare er han og jeg:) For jeg føler på en måte at jeg ikke kan være helt meg selv med venner og sånn, selv om jeg vet de kjenner meg!:P Det er teit, men det gjør jo bare at jeg verdsetter tiden med Martin enda mer, om det er mulig..:)<3

Jeg håper han vet hvor mye han betyr for meg.. <3

x-Yvonne-x <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar