TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

søndag 22. februar 2009

Utfordring:) <3

Jaha?:P En utfordring? Hmm.. jeg ble utfordret av Stine^^ <3 Og jeg vet ikke jeg, men jeg tror utfordringen var å skrive 5 ting om meg:P So, here we go:P

1: Jeg har et rart navn, som egentlig er franskt. (Ironisk, siden jeg tok fransk på ungdomsskolen)
2: Jeg liker hunder. De er virkelig nesten alt for søte.:)
3: Jeg Elsker Martin, som er kjæresten min, om ikke jeg har nevnt det før :) <3
4: Jeg elsker å synge. Sånn er det bare:P
5: Jeg har lyst til å lære å danse balett:P (haha, jeg vet, tanken på meg i tutu-skjørt, er morsomxD)

Ja, det var vel fem ting det?:P

Jeg er blirr ganske forkjølet..:P Jeg bare hoster til jeg nesten spyr, og så klager og syns synd på meg selv, fordi det er ganske umulig å puste gjennom nesen.:P Helgen min, var egentlig ganske fin, siden jeg fikk være med Martin:) <3 vi var nemlig på overnatting hos min kusine, som hadde 10-årsdag på fredag:) Hun plaget oss en del, men det gikk fint, hun ga seg etter hvert, når Martin gikk med på å hjelpe henne med det der ds-spillet Petshop:P det var utrolig morsomt å se hvor hektet han ble på det! XD Haha, jaja, nå slutter jeg før jeg babler enda mer!:O

Ceeja^^ <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar