TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

fredag 27. februar 2009

Sykdom.. -.-

Nå har jeg altså vært syk siden før forrige helg, og har ikke blitt særlig bedre.. Jeg tvingte meg til å gå på skolen både mandag og tirsdag. Men så var det stopp, og jeg parkerte meg i sengen, foran tv'n med tusenhvis av papir rundt meg, dataen i fanget, og noe varmt å drikke på nattbordet:P Jeg hostet noe helt forferdelig, men det er nesten gitt seg nå:)

Jeg ble så glad i går, når jeg fikk være med Martin Min:D<3 han kom til meg, og var så utrolig god og snill med meg:D<3 Han Holdt meg tett intil seg og sånn satt vi lenge, og det var så utrolig fint:) <3 Årh, jeg elsker den gutten så utrolig høyt!! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar