TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

onsdag 11. februar 2009

En enda rarere dag..ღ

Vel, nå skal jeg egentlig fortelle hva som skjedde igår..:P Og det var nemlig det, at jeg satt helt stilt og fredelig i sengen min, totalt oppslukt av en bok jeg leser, (men jeg er ferdig med,*sukk:P ) UANSETT, så helt ut av det blå, kommer det er smell fra tven min, som blir helt svart!!:O Jeg ble dødsredd, og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre:P Full av panikk, ringte jeg Martin, (kjæresten min <3 ) men han visste jo ikke hva jeg skulle gjøre:P så jeg bare koblet den fra stikkontakten, og bare satt å var paroid i sånn to timer:P

Så nå må jeg bitte tilbake til lilleTven jeg hadde når jeg var liten :'( haha:P jaja, Tv er tv.. :P

Ceeeyaaa^^

Yvonne <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar