TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

onsdag 25. mars 2009

Sliten.:)



Nå er jeg skikkelig sliten.. Jeg tror jeg holder på å bli syk eller noe:S For jeg har ikke lyst på mat i det hele tatt, egentlig. Jeg spiser jo, men jeg må nesten tvinge det ned i halsen!:P




Jaja, samma det:) det går fint:) jeg overlever nok. Jeg gleder meg veldig til påskeferien! For etter den er det ikke lenge igjen til sommerferien! jeg savner ferien så utrolig mye! Jeg haar så lyst til å bli brun! Jeg ser liksom så frisk ut i solen!:P

Et bilde fra sommerferien i fjor, Og et ifra Juleferien:) Jeg tror jeg elsket begge feriene like mye <3

x-Yvonne-x <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar