TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

onsdag 11. mars 2009

Dagen idag, Uten noe Klag.! Nesten.:)

Haha. Sjekk meg ut da xD

Jeg måtte bare le skikkelig når jeg fant dette bildet på mobilen min xD Jeg husker egentlig ikke når det ble tatt, men utifra lengden på håret mitt, er det ganske lenge siden. Jeg er ganske førnøyd idag egentlig, for jeg har fått penger av mamma til å kjøpe meg nye klær!:D Jeg har ganske lyst å kjøpe den genseren jeg blogget om i sisst innlegg, men da må jeg vente, og bruke 500 av stipendet mitt også, og det gidder jeg ikke:) så jeg skal på kles-shopping på Hm og Cubus i morgen!:D Så skal meg og Martin Spise pizza, se på spill, og leite etter klær til ham:)
Alt jeg kan si er.. :Jippi!
x-Yvonne-x <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar