TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

mandag 9. mars 2009

Jenter i Militæret.



Jeg syns egentlig at det burde være likt for alle at militæret enten er tvang eller ikke. Men Jeg tror at det nesten ikke hadde vært flere igjen i militæret til slutt. Men jeg føler meg skikkelig redd for akkurat det. For jeg vet at følelsesmessig klarer jeg nok ikke noe sånt. Jeg syns egentlig det er greit som det er nå, at det er valgfritt for jenter, og gutter kan faktisk heller gjøre kommunale tjenester i stedet(Det vil si å plukke boss eller noe annet for staten, uten betaling) hvis de har sterke følelser for våpen og slikt. Det er kansje dumt av meg å si det, men jeg syns faktisk det er urettferdig å kreve jenter inn, for det er ikke alle jenter,(greit nok ikke alle gutter heller) som er verken psykisk og fysisk klare for det de blir utsatt for der. Dessuten har vi krav på for eksempel fødselspermisjon. Så de taper nok bare på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar