TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

søndag 15. mars 2009

Oreokake og bryllupssko. <3

Igår var jeg i bursdagsbesøk til moren til Martin:) <3 og denne helgen har vært litt følelsesfull, men veldig, veldig, fin:) Jeg trodde at besøket skulle være inne i huset deres, men nei, det var det visst ikke:O Så jeg ble skikkelig lei meg, siden jeg skulle pynte meg skikkelig, men jeg tok ikke med meg finsko. Så jeg spurte moren til kjære om jeg kunne gå uten sko, og det var greit. Litt seinere på fredagskveld, ropte hun meg ned i gangen, hvor hun holdt fram et par med utrolig nydelige, hvite pensko. Hun fortalte meg at de var bryllupsskoene hennes, og at de var for små, og at hun ville jeg skulle låne de. Jeg ble så rørt at jeg holdt på å begynne å gråte:) Det var noe litt spesielt syns jeg:) Martin sin familie er jo like fantastisk som han, jo .. <3

Så fikk vi forresten OreoKake, som er den beste kaken i all kakehistorie!:D <3 Blir kansje mer helgefortelling seinere:)

x-Yvonne-x <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar