TEIT

Sorry for at det hjerteblinkebildet i tittelen på bloggen er der. JEG FÅR DET IKKE VEKK!! Jeg har trykket på fjern bilde, men da bare hopper bildet opp igjen. Hjelp?

x-Yvonne-x <3

mandag 16. mars 2009

Nydelig dikt av Stine Svendssen, som jeg er stolt av å kalle min venn!<3

Dette er et innlegg dedikert til Stine! :D Her er oss som leker fjortiss på doen xD




Her er det hun skrevet. Hun er utrolig flink!




I fake a smile…
I fake a smile so he won’t see my eyes are red and running.
I fake a smile so he won’t see my hands are shaking.
I fake a smile so he won’t see my Insecurity
I fake a smile so he won’t know that he could break my hart
I fake a smile so he won’t see.




Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde ditt talent, stine!:D <3



En søvnig dag på biblioteket:)

Uansett. Takk for at du er du!

x-Yvonne-x<3

1 kommentar:

  1. Awww <3 blir jo rørt her jeg sitter!
    DU har et så mye større talent en meg til å skrive drikt og alt annet!
    Jeg er evig takknemmelig for å kalle deg min venn også. du er nydelig hele du <3

    SvarSlett